Rendszeres olvasók

2015. január 31., szombat

yesterday

A tegnapi nap olyan volt, hogy semmi jót nem vártam. Néha, hangulattalanok a téli napok, nem tudok kint lenni, a lakásba záródom hetekre, hónapokra. Az internet jelenti az egyetlen kapcsolatot a világgal és egy-két barát. Most, még állandó netes kísérőm is szabadságon van. Tehát, olyan "langyos víz íze" volt az egész napnak.

Este ír A.! :) Egyből orromra koppint - szokása. :) "Támad" - most igaza is van - én hátrálok, hátrálok, aztán már nincs hova hátrálnom! A. bevágja a durcát. Nagyon okos, mert ez a "bevágja a durcát", azt jelenti, hogy teljesen megvonja magát tőlem! Ami nekem nem tetszik! :))
Már este 8 óra, nem akarok így lefeküdni, hogy "haragban" vagyunk és ezt tudtára is adom.

Én - "A. in the evening, so I can not go to sleep, you are get angry at me". :(
Ő - "No no no" - és Tőle szokatlan módon virágot küld és folytatja .....




"Now for you" - mondja - ezt ha, valaki egy-két nappal ezelőtt mondja nekem, nem hiszem el. Igaz, A.-t nagyon félre ismertem. Azt gondoltam, hogy önző, szívtelen, de nem, éppen az ellenkezője és még nagyon érzékeny, mély érzésű, gondolkodó is. ♥

Igen, A. is zenész - gondolta volna valaki? :) Méghozzá ....... fuvolaművész. Ez nem az európai értelembe vett fuvola, inkább egy óriási furulya. A.-nak van civil foglalkozása, nem hivatásos zenész.

 

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése