Rendszeres olvasók

2015. január 5., hétfő

...... a legtöbb időt....

Elmúlt a karácsony, minden a körülményekhez képest jó volt.

M.-nam miatt izgultam vissza utat Algirból, a saját hazája légvédelmi rakétáitól féltettem az utasszállítót. Hála a Mindenhatónak, a nagy sikerű koncertet követően Isztambult érintve szerencsésen haza értek.

A legtöbb időt S.-el töltöm. Őt éppen úgy a számítógéphez köti a munkája, mint engem. Nagyon boldog idők ezek és S. soha egyetlen búcsúzásnál - délután négy óra - nem feledi el az alábbi mondatot írni nekem: "... thank you for being with me today, see you tomorrow....". M.-nek január 1.-én lesz a születésnapja, egy egyszerű, de ízléses honlappal szeretném meglepni. Tanultam valamikor a html programozást és készítettem is pár honlapot, de nagyon régen.

Persze, az ajándékba nem sikerült a háttérképet beilleszteni, S. segítségét kellett kérnem, így közös munka lett az ajándék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése