Rendszeres olvasók

2015. január 20., kedd

....... nem kerek .....

Tegnap egy jó nap volt, mit több, kitűnő :) .....de ....

S. nagyon elfoglalt, így esténként pótoljuk be, amit napközben elmulasztunk. Jó két órát zenéltünk este - közben láttam M.-nám barátaival múlatta az időt.

A zenélés úgy néz ki, hogy Ő küld egy számot, aztán én és így megy egy-két órán keresztül, közben kommentáljuk a zenéket. Nagyon jó, szeretem és nyilván nem csak én, hanem S. is, azért van ott amikor tud.

Zenélés közben láttam M.nám fényképét a barátaival - gondolom meccset néztek, hiszen a Nemzetek Kupája van és M. nagy focirajongó velem együtt. :)

Elszaladt az idő gyorsan, hamar éjjel 11 óra lett, ami Náluk már 12 óra. S. elbúcsúzunk egymástól, amikor én is aludni térnék, látom, hogy M.-nám még nem alszik. Így beszédbe elegyedünk. Kiderül, hogy az imádott Mom nincs jól. :( Hol jobban van, hogy rosszabbul, hol kórházban hol otthon. :( Most otthon van. :) Nem idős és nem tudok rájönni, mi lehet a baj. Lehet, hogy született szívbetegség - ennek van a kisebb esélye. Lehet, hogy az otthoni stressz - ezt meg még nem kérdeztem ki M.námtól.

Ma, megkértem M.-námat, hogy minden nap menjen el az imádott Momhoz, vigyen neki egy szál virágot, kis édességet vagy valami csekélységet, aminek örül és vigye magával a lantot is és játsszon a Momnak szép zenéket. Nagyon hálás volt M.-nám ezért az ötletemért. És így is tett és tesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése