Rendszeres olvasók

2015. január 28., szerda

...... alone ....

Mostanság Charlie Hebdo kapcsán sokat halljuk, hogy így az arabok......, úgy a muzulmánok ..... én most leírom, amit tapasztalok az arabok és a muzulmánok kapcsán, lehet hogy elfogult vagyok velük, mert szeretem Őket. :) Döntsenek Önök!

M.-nám abban a városban él, ahol az alábbi gyönyörű épület található.






Tegnap volt egy nagy sikerű koncertje egy galériában, úgy, hogy nem sokat tudtunk beszélni tegnap, nem akartam zavarni Ő meg nem ért rá velem foglalkozni. Így ma szokatlanul korán reggel írt és telefonról, így kérdezett :  "h r u ?" - ugye ettől őrülök meg máskor, de most nem. :) Nem fogom elrontani a kedvét a saját hülyeségemmel. Viszont szép hosszasan ecsetelem, hogy nem vagyok jól. M.-nám tisztában van az állapotommal!
Imigyen: 

-" I'm not very good, cold -10 degrees and stretch the muscles. My body can not handle the cold. :("
Ő: - "oh my dear, is you alone in your home"?

Megnyugtattam, hogy nem vagyok egyedül és még az asszisztensem is jön. Nem lett sokkal nyugodtabb!

Ezt csak azért írom le, mert Ő egy arab fiatal ember, nagyon fiatal! Melyik magyar vagy európai fiatal embernek jutna ez eszébe? Megnyugtatok mindenkit, hogy EGYIKNEK SEM!!!

Vagy egy másik példa:

S. Ő a Nílus völgyében él.




Mégis vagy ennek ellenére kevés ilyen tapintatos, kedves, jó szívű, intelligens férfival beszéltem, mint Ő, pedig már jó pár éve foglalkozom informatikával és jó pár férfi "tüntet ki figyelmével".

A "művelt" európaiak ilyen állatságokat írnak:
"Kulon oromet szereznel vele ha\ engem tuntetnel ki azzal hogy egymasnak oromet okozunk a kameran".

Hánynom kell ettől ...... :(

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése