Rendszeres olvasók

2015. január 29., csütörtök

..... alone II. rész.

Ma, egyedül érzem magam, noha nem vagyok egyedül.

Reggel azonnal jön M.-nám érdeklődése a hogylétem felől, nem múlt el nyomtalanul a lelkéből, hogy nem éreztem jól magam. Többé soha, nem panaszkodom M.-námnak, Neki én vagyok a biztonság!!!
Ennek örülnöm kellene, de nem örülök, hiszen annyi gondja-baja van és ezt még én is tetézem, pedig nem ez volt a szándékom.

Egy elég hosszú ideje kb. két hónapja megszoktam, hogy egész napi tevékenységem hűséges és elragadó kísérője S. Akit a munkája pontosan úgy az internethez, köt, ahogyan engem is. (Az Ő szemszögéből is pontosan ez a helyzet, az Ő egész napi tevékenységét én kísérem végig már vagy két hónapja).

Tegnap mondja S.: 
- "I will be travelling for next three days my lady".
Én: -"you traveling to"? - értelmesen tudok kérdezni, szó, mi szó :D 
Gyakorlatilag a meglepetéstől, nem kaptam szikrát.
S.: -"Countryside my kids there for mid year vacation I will go to get them back" 
Én: - "feel very well and I take care of yourself ...please..."
S.: "thanks"
Én: - "really going to miss you, but I'm glad that you rest..."
S.: -"me too ..........."

Őszintén örülök ennek a három nap szabadságának, mert  iszonyú, hogy mennyit sokat dolgozik, sokszor féltem az egészségét. 

Jelentem már "csak" két napig kell nélkülöznöm S.-t! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése