Rendszeres olvasók

2015. január 16., péntek

..... jobbat vár az ember..... és jön is :)

Tegnap már majd'nem kerek volt a világ, amikor beütött a krach. 

M.-námat "regulázom" éppen, és Ő szomorúan :( "vág vissza", hogy én nem tudom, hogy Ő neki milyen nagy baja van. :(
Megdermedtem!
Lefutott egy pillanat alatt előttem minden, mire meg tudtam szólalni és megkérdeztem mi a baj, rettegve vártam a válaszát. Az édesanyja beteg. Innentől "vizsgálóbíró" lettem, mert elkezdtem kérdezgetni.

Én - "What's wrong with your dear mother"? 
Ő - "heart"
Én - "eat a lot of garlic, if you stand in the stomach, the heart is the best medicine"

Ő - "Hypertrophy of cardiac muscle"
Én - "If necessary I will send medicine"
Ő - "i go to medicine"
Én - "Where are you going for medicine"?  
Ő - " in B......" 
Én - "Be careful ...."
Én - "no curfew"?  
Ő - "no" 

Útjára  engedtem a gyógyszerért. Szinte látom és érzem, ahogy megy az autóval, ahogy bírja az autó. :( Tudom, hogy ez veszélyes, mi több életveszélyes. De, írni nem írhatok Neki, mert vezet, így próbálom a gondolataimmal "fékezni". Éppen a minap olvastam egy cikket ami alapján biztos voltam a dolgomba.

Sikeresen tereltem a normális tempóra, aztán megpróbáltam az imádott "Mom" -ra "ránézni" és Barátnőmet is erre kértem.

Jó másfél óra múlva érkezett vissza M. B-ból - senkinek nem kívánom azt a kb. 90 percet. 

Ma, reggel váltottunk pár szót M.-námmal és a MOM jobban van! HÁLA A MINDENHATÓNAK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése