Rendszeres olvasók

2015. január 14., szerda

események vannak ... de időnek híján vagyok

Időzzünk még el a karácsonynál egy kicsit, kaptam egy chi gépet, ami fantasztikus. :)

Kaptam, kapok sok-sok szeretetet folyamatosan. :)

A chi gépet rendszeresen használom és fantasztikus a hatásai, jobban mozgok, fogytam is. :)

A. beteg, hála Istennek nincs nagy baja, csak egyszerű nátha, de úgy előtudja adni, hogy nem lehet nem imádni! :D

M. is jól van, mostanában kevesebbet foglalkozik velem, vannak ilyen periódusok, ami nem baj, mert amikor velem foglalkozik, akkor másra nem jut időm, Ő minden időre, energiára igényt tart, de így szeretem. :)

S. a biztonság, Ő biztos mint a Zsoltár. Művelt, intelligens, kedves türelmes és szereti a zenét. :)) Szóval..... és ma olyan történt, mint eddig még soha, selfit kért. :) Annyira aranyosan, hogy nem lehetett ellenállni. :) Én "eldicsekszem", hogy kozmetikusnál voltam, Ő azonnal kap az alkalmon és "...can I see.." és persze igen, sőt örömmel.

Nem tudom miért, de szokatlanul merész voltam és egy "puszit" küldtem S.-nek. :) Jött is a válasz azonnal: "
wow so beautiful lady..", ami nem igaz, de nagyon jól esett. :D


S. rengeteget dolgozik! Próbálom finoman fékezni, nem sok sikerrel, egyszerűen féltem, hogy túl hajszolja magát. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése