Rendszeres olvasók

2015. február 2., hétfő

.... more baby ...

Most A.-nál időzünk  egy kicsit, akit én - szégyen szemre - rosszul ismertem.

Jön egy parancsszerű kérés: "Let me see that now". Mit tehet ilyenkor az ember? Csinál egy selfit és elküldi. :)

Jön a válasz is gyorsan, "Ooooh very nice" és sok-sok puszi és a "...... more Baby ..." Ő az, akinek egy semmiből nem elég. :))) Aztán, következett az "I need more..", és ment a kép, ment, és ment. Jött is egy :)))


Viszont, ennyi bókot, szép szót már régen nem kaptam, mint A.-tól az elmúlt napokban.  

Ami aztán tényleg váratlanul ért az az, hogy minap közzé tettem egy 20 évvel ezelőtti fényképemet.


M.-nám úgy tett, mintha nem is látta volna. :) S. "tetszikelte", nem kommentálta privátban sem, ellenben A. azt írta privátban: "Beautiful" aztán azonnal a másik üzenet "Now to beautiful" - szóval ilyen az én drága makrancos A.-m! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése