Rendszeres olvasók

2015. február 4., szerda

I hate the war, all kinds of violence -- Gyűlölöm a háború, az erőszaknak minden fajtáját

I hate the war, all kinds of violence...... -Gyűlölöm a háborút, az erőszaknak minden fajtáját .....

Gondolom vagyunk még ezzel így jó pár millióan, számszerűsíteni nem tudom, de úgy vélem a többség. És nem értem, hogy a többség miért engedi, hogy ez az erőszakos, hatalomvágyó kisebbség uralkodjon a földön?

Nem lesz politikai a blog, de óhatatlanul belefolyik az erőszak az életünkbe, mérgezi a lelkünket és a testünket. Most, kérdezhetnék, miért éppen most jutott eszembe? Azonnal válaszolok a kérdésre.

Tegnap este minden úgy kezdődött, mint a mesében. Késő délután le kellett feküdnöm, mert nagyon fáradt voltam és nagyon érzem az időjárás változásait is, így este 9 óra felé jöttem a "hivatalomba", amikor már itt várt S. és zenélgettünk. :) 

Talán az ilyen állapot a "túl jól ...", hamar elrepült az idő, észrevétlen éjfél lett C.-ban, figyelmeztetne kellett S.-ot, hogy elszállt az idő, elbúcsúztunk és Ő elment aludni. Én meg vesztemre körülnéztem még, mert a délutáni alvásom miatt nem voltam álmos.

Mit látok? :) M.-anám vacsorázik barátaival, az egyik barátjának, ma van a születésnapja, azt ünneplik. (y) :)
Lelkesen lájkolom, aztán, megdermedek .....utcai fotó és valami ilyesmi, hogy " .....a kijárási tilalom ellenére.....", itt "elszakadt a film". Ami ezután következett, azzal nem dicsekszem, elvesztettem az önkontrollomat és ilyesmiket írtam M.-námnak. :'(

"M., if, you want to kill me, come and kill me, but not so slow, suffering from fear to hear that when you killed"!  

Igen, tudom, hogy ez nem volt fair és MA már sokkal disztingváltabb lennék, de az tegnap volt és ez a fenti mondat a "félelem bére"! 

Gyűlölök félni, gyűlölöm, hogy pár ezer senkiházi tartja félelemben a világot és félteni kell azokat ezektől a senkiháziaktól, Akiket SZERETÜNK!!!

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése