Rendszeres olvasók

2014. december 9., kedd

virágok ......zene

A novembert éppen úgy nem szeretem, mint bárki más, sötét és nyirkos, semmi szeretni való nincs benne.

Ez az idő csak arra jó, hogy tanuljon, olvasson, zenét hallgasson az ember, még előadások hallgatására sem, mert a figyelme is elhagyja hosszú távon. Nos, egy ilyen "csúnya" nap meglepetése lett a gyönyörű. :)

Egy kommentet "tetszikeltem", pár óra múlva jött privát üzenetben egy virág és egy "thanks to like".:)  Ez sem szokványos, nem szokás egy egyszerű like-ot megköszönni - persze, azóta már rá jöttem, hogy semmi nem szokványos, amit olyan nagyon nem is bánok. "Hosszú"  ideig, négy napig semmi!

Persze, a virág és a "thanks to like"-ot követően körülnéztem a "háza táján" - nem is lennék nő, ha nem tettem volna. :) Nem akármilyen kép tárult elém! :)

A "négy nap semmi" alatt, azért gondolataim vissza-vissza jártak hozzá, ilyenkor négy nap egy örökkévalóság. No, gondoltam ennyi volt ....... de, nem. :)

Négy nap múltán újabb virág - tehát, Őt sem hagytam hidegen, mint ahogy Ő sem engem. :D Sőt, úgy tűnik tüzetesen "tanulmányozott", mert a virág után pár szó és zenét küldött.

                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése