Rendszeres olvasók

2014. december 16., kedd

vasárnap van ......

Szeretem a vasárnapokat. 

Nyugi van, nem kell kapkodni, loholni, de most valahogy semmihez semmi kedvem. Szokatlanul korán is ébredek, éjszaka sem aludtam jól..... már ébredéskor rájöttem, ez nem az én vasárnapom lesz. Vannak ilyen napok. Tévedtem .... :)

Szokásos reggeli "szertartások" kávé, cigi...... aztán megnézem a híreket a telefonon. Be kukkantok a facéra is, több üzenet vár többek között S.-tól az alábbi.

"good morning my lady
for some reason I will close this account for a while
........... if you want ........"
-  itt egy mail cím.


Hát, nem mondom, hogy nem lepődtem meg, mert erre utaló jelek nem voltak. 

OMAR FARUK TEKBILEK - WHY - ez jutott eszembe hirtelen.


Viszont írtam a megadott e-mail címre pár mondatot, jött is a válasz azonnal, megnyugtatott, nincs baj és azt is elmondta miért van ez ami van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése