Rendszeres olvasók

2014. december 12., péntek

különbségek.... "kőbunkó"......

Most jönnek elő a kulturális különbségek.
Úgy tűnik megsértettem! A köszönés után jött egy rövid, de annál elgondolkodtatóbb üzenet: "nem szeretem, ha semmibe veszik a kérdésemet". :)
Nevetőgörcsöt kaptam. :)))) Jó, hogy nem azt mondja, hogy kerül a csizma az asztalra? Arra hamarabb tudnék válaszolni.

Vettem a fáradságot és vissza olvastam és az én szememnek úgy tűnik, hogy semmi olyat nem tettem, ami sértő, bántó lett volna, de az én szemem, nem az Ő szeme ez egyértelmű.

Két lehetőség van. Lehet, hogy ennyire nincs önbizalma vagy túlságosan sok önbizalma van és megszokta, hogy csak Neki "fütyöl a rigó". Tartok tőle, hogy ez utóbbi.

Megírom az én álláspontomat röviden tömören és csak egy szó válasz jött: "No".

Pestiesen azt mondják erre, hogy innen szép győzni! :)))

Én is megpróbálom, tudom, hogy nem lesz rövid az út, a győzelemig és sima sem, de valamiért, valamit.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése