Rendszeres olvasók

2014. december 11., csütörtök

tegnap sikerült egymás idegeire mennünk...

Tegnap sikerült egymás idegeire mennünk, köszönhetően a mindkettőnk számára idegen nyelven való kommunikációnak. :(

Nagyon értékelem A.-ban, hogy még soha eddig nem jött elő a másokkal folytatott beszélgetések harmadik mondata: "How you old". Próbálja ki bárki száz beszélgetésből kilencvenkilencnek ez a harmadik mondata.

Első "mondat": "Hi"
Második mondat: "How are you".
Harmadik: "how old are you"

Én itt vetek véget a beszélgetésnek, mert akkor és ott, bárkinek mindegy, hogy hány éves vagyok.

Kis kitérő után vissza a tegnapi naphoz, nem életem legjobb formáját futottam tegnap. El is gondoltam napközben, hogy valami olyan témát "vezetek elő" A.-nak, ami szövegileg nem macerás, beszélnek a képek helyettem. :)

Gondolatot tett követte, bemutatom A.-nak lakhelyemet a gyönyörű Csabdi-t.


Jön a válasz: "nice ..." most figyelem csak tudatosan, hogy tényleg szép. :)
Újabb képek, újabb párbeszédek, egyszer csak azt érzem, hogy menten elájulok, olyan fáradt vagyok.
Rövidre fogom és próbálok búcsúzni, mire jön a kérdés: "R u go to bed" - (telefonról kérdez így) ettől még jó állapotban is "hülyét" kapok, hát most....

Nem idézem a párbeszédet, az első alkalom, hogy "elvtársias" hangulatban tértünk nyugovóra.

Most, nem tudom mit tegyek ......?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése