Rendszeres olvasók

2014. december 15., hétfő

szombat van ....

Szombat van és eltérően a szokásos szombatoktól, most szokatlanul sok a tennivalóm.

Csak nagy vonalakban:
  • Boltba menni
  • Terményért menni a tyúkoknak - van 14 db. tyúkunk és egy kakasa a tyúkoknak :)))
  • Gombát megtisztítani, megmosni, megszárítani, elrakni.
Igen, most lehet mondani, hogy milyen jó dolga van ennek a "jóasszonynak", ha még ez is munka neki.
(Kérem, beleszámolni, hogy a "jóasszony" pici gyerek kora óta négy végtag bénult és kerekesszékben éli az életét).

Szombaton már déli fél 12.-kor jött a köszönés:
"good morning my lady :)" - érkezett a válasz is. Hamar összefoglaltam, hogy ma sok dolgom van és késő délután jönnek vendégek, tehát úgy este 8 óra körül jövök, Náluk az már 9 óra. Így is lett, de előbb hallgattunk együtt egy kis Bachot. :)
Bach - Brandenburg Concerto No. 5 in D major BWV 1050 - 1. Allegro.

Este 8 óra lett és én negyedórát késtem. Örvendeztünk egymásnak, de valami diszharmóniát éreztem. Rákérdeztem, vacakol a barátai számítógépe S. programozó, hamar megbeszéljük, mi legyen, tudja, hogy nekem a távjavítás ez egyik területem, átadom a protokollt S,-nek, minden rendben lesz. :))
  
Szokatlan a búcsúmondat: "God bless you ......".

A diszharmónia érzés ettől csak fokozódik bennem. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése