Rendszeres olvasók

2014. december 21., vasárnap

selfy :)

Bizony ám: selfy! :)

Ugye Önök sem tudják mi ez (az)? Én sem tudtam, de már tudom és nagyon élvezem :)

M.-től jött a kérés, hogy "i want see your new photo". Magyarázkodásba kezdenék .....de, újabb üzenet jön "selfy" .... írom, hogy nem tudom mi az?! Azonnal érkezik az instrukció lépésről-lépésre, hogyan és mit csináljak. Imádom M.-t. ♥ 2637 km-ről segít nekem és elkészül életem első selfyje. :)


Elsőre, majd'nem elégedett vagyok, még mielőtt bármit írhattam volna, már jött is az üzenet: "i love your eyes".

Mondja meg nekem bárki, egy ilyen pasit lehet nem ♥-ni ? :)  NEM LEHET!

Elmondhatom Önöknek - bár lehet, hogy ezt sokkal többen, tőlem sokkal jobban tudják - de, ebben a selfyben sokkal több van, mint amit így első látásra a felületes szemlélő ki nézne belőle. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése