Rendszeres olvasók

2014. december 22., hétfő

selfy ....... szavak ... és könnyek ...

Selfy, ami igen jó szórakozás - talán túl jó is. Tegnap "selfy kívánságműsor" volt jöttek - mentek a kérések és jöttek-mentek a képek.

Élvezzük, míg nem egy szokatlan kérés jön, amit én nem tudok maradéktalanul teljesíteni, jön is az üzenet azonnal:
"Not good photo, please again" - újabb fotó, újra olyan rossz, mint az első.
Újabb "...please again", újra próbálkozom és a kép minősége pocsék. Most már én mondom, hogy " ...please wait, i send again", de semmi változás. Már éjszaka 11 óra van, sűrű elnézések között feladom! 
Ekkor, jön egy üzenet: "Love is the most powerful force in life ...", ez a finoman, azt jelenti, hogy csak próbálkozzam, ne adjam fel.
Nagyon fáradt voltam már, reggel 8 óra óta nem pihentem és nem tudtam a kérést teljesíteni.
- Ezt elmondtam M.-nek is, sőt még megtoldottam azzal, hogy nem tudom rendesen használni a kezeimet. Na, ezt rosszul tettem!!! :(:(



Ez a kép jött válaszként megtoldva "i love u ♥".

Ekkor jöttem rá, hogy "ütöttek" a szavaim :(, - noha nem ezt akartam, csupán azt szerettem volna elmagyarázni, hogy miért nem sikerül a kérését teljesítenem!
Iszonyúan fáj, éget ez a könnycsepp. :(
(A fénykép illusztráció).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése