Rendszeres olvasók

2014. december 14., vasárnap

... a héten alig volt időnk egymásra ....

A jóhoz nagyon hamar hozzá szokik az ember, én is. :)

Már egy ideje azzal telnek az estéink S.-el, hogy együtt hallgatjuk kedvenc zenéinket és közben beszélgetünk a chaten. Az egész napi munka után nem rossz kikapcsolódás. :)

Ezen a héten nem volt kegyes hozzánk a Mindenható. Gyakorlatilag egész héten csak két esténk volt egyik hétfőn, másik pénteken. Többi napokon csak egy-egy mondat és egy egy zene jött-ment.

Fájt a válla a héten és én aggódtam, szívinfarktus gyanúja is felmerült bennem. Imádom magamban, hogy mindig ilyen "jó dolgok" jutnak az eszembe. :(
Eljött a péntek és reménykedtem, hogy talán ma .... nem tévedtem, ugyanis már délután fél 3 felé üzenet jött.

"I am fine today my lady .. I wish ....... music together :)"

Helyben vagyunk, de nekem még van dolgom estig bőven. Végre este van, végre zene van és végre beszélgetünk.:)))) Az idő nincs tekintettel Ránk az idő könyörtelenül rohan, pillanatokon belül este 10 óra van nálunk, ami Náluk, már este 11 óra. Elbúcsúzom, hadd menjen pihenni hiszen már 11 óra van és Ő nyilván nem fogja kezdeményezni a búcsút, .... nem illik. :) (Igen, vannak még úri emberek)! :)))

Búcsú után jó 10 percre érkezik egy zene Tőle. Jó fél óra múlva én küldök egy zenét. :))

Meglepődve kérdezi vagy inkább mondja: "You do not even sleep my lady"? :))
"........ not yet ...my lord" - válaszolom. :))) 

De, eddigre már az új nap is ránk virradt, már szombat van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése