Rendszeres olvasók

2017. július 9., vasárnap

Valljuk be 120-as IQ-val ember nincs aki Betyársereget alapítana....

Két hírt olvastam ma, egyiktől "gyilkos" indulataim vannak. Teljesen és tökéletesen egyetértek a cikk írójával.

Próbálok urinő maradni, lehet hogy nem mindig sikerül, ezért előre is mindenkitől elnézést kérek!

Nos, a másik, ott a végtelen szellemi sötétség, párosul a szorgalommal - igen veszélyes az ép elmélyűekre nézve. remélem ez utóbbiak vannak többen.

Ki a magyar nép legnagyobb ellensége? A Magyar Kormány! Bárkivel szívesen megvitatom, ha vitatni szeretné!

Az első cikkből megtudtuk, hogy az Országos Kardiológiai Intézetben nincs egy CT, egy MR, így a betegeket nyitott mellkassal viszik más helyekre ezekre a vizsgálatokra. Pénz azért nincs erre, mert a kötségvetést ellopják.

Magyarországon az életszínvonal Svájcéval vetekedne, ha az ország vezetői és sleppje vissza adná, amit az elmúlt 30 évben elloptak.

Egy- két kivételtől eltekintve mindenki fél ebben az országban. :(

Ahol, már sikerült elérnie a Fidesz hordának, hogy a közel 9 millió lélekből - egymillió fiatal elhagyta az országot, a Fidesz horda miatt - 6 millió szegénységben él, 1 millió mélyszegénységben, fél millió gyerek éhezik. :'(

Most jön ez az új Betyársereg, akiknek a legnagyobb ellenségük a liberalizmus. Most jöttem rá, hogy én is liberális vagyok. Tehát, nem a nyomor, a szegénység felszámolása, hanem a liberalizmusé. Őszintén, Önök szerint ép elmélyűek ezek? Szerintem nem!

Kérdezték már sokszor tőlem, miért emelem fel a szavam gyakran, miért nem jó nekem így, ha a többieknek jó?

Először is, ez így senkinek nem jó! A lapítóknak, meghunyászkodóknak üzenem, mindenki sorra kerül, senki nem marad ki!!!
Másodszor: "Vétkesek közt cinkos, aki néma". - idézve Babits Mihályt, én soha semmilyen elnyomó hatalommal nem akarok és nem tudok cinkosságot vállalni!!!










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése