Rendszeres olvasók

2017. július 15., szombat

dühös vagyok..... nagyon dühös...

Nem tudom hogy kezdjek ehhez az íráshoz, ilyen dühösen.......

Lépten nyomon azt olvasom, itt tűnt el egy 15 éves lány, ott egy 16 éves, amott egy 14 éves.....:'( Egyszerűen nem értem???

Már az elejétől nem értem, talán azért, mert nekem fiam van. Javamra lehet írni, hogy én "lány" vagyok.
Nem akarok bántani senkit, csupán hangosan gondolkodom....

Sokszor feltettem már a kérdést és kielégítő választ még nem kaptam rá, hogy mit keres egy 14-15-16 éves gyereklány éjszaka a szórakozó helyeken vagy az utcán???

Valljuk be, ez a szülők felelőssége!

Én változatlanul azt gondolom és ahhoz is tartottam magam szülőként is, hogy a gyereknek 18 éves koráig este 22 órára otthon kell lennie!! Biztosan egyszerűbb, ha a szülő meghajlik a gyerek akarata előtt és enged - ez kevesebb vitával, kűzdelemmel jár, kevesebbet vesz ki a szülőből. Viszont állíthatom, hogy nem éri meg!

A gyerek(ek) az élet értelme ♥ Gyerekek nélkül, az élet semmit nem érne! Éppen ezért, a szülőnek minden erejével, energiájával vigyáznia kell a gyerekre, óvni, védeni minden rossztól.

Most lehet mondani, hogy persze, más most a világ. Igen, más lett a világ, rohanósabb, éppen ezért kell még fokozatosabban vigyázni a gyerekekre!!! Magunkhoz legyünk őszinték legalább, egy 14-15-16-17 éves lány vagy fiú még gyerek, gondolkodását tekintve mindenképp.

Nem egyszerű ez, én is tapasztaltam, de ha, a gyerek érzi, hogy ez a korlátozás hogy 22 órára haza kell jönni, a szeretetből fakad, és nem a "basáskodásból",  akkor igaz hogy viták, sőt veszekedések árán, de mindig haza jön 22 órára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése