Rendszeres olvasók

2018. január 12., péntek

Valami nagyon megváltozott......

"Ezer" éve már, hogy ugyan azon biztosítónál van a lakás és egyéb biztosításom. Ennek okén évente valami kis ajándékkal kedveskednek. Hol egy éves ingyen balesetbiztosítással, hol egy éves viharjelzéssel, hol utasbiztosítással, mikor mivel...:)

Idén is menetrendszerűen megérkezett a Biztosító levele, amikor kattintottam nem akartam hinni a szememnek. Kétféle boztosítás között lehetett választani. Balesetbiztosítás és Vandalizmus elleni biztosítás.

Hogy mi ......? Nem értettem?! Felhívtam a Fiamat. 
Kérdezem Tőle: - Mi a Vandalizmus? Mert én egy jelentését ismerem a törés-zúzás-barbárság.
Fiam: - Miért kérdezed?
Én: - Hát, mert most ezt is lehet választani az AEGON-nál.
Fiam: - Komoly?
Én: - Igen!
Fiam: - Szépen "felfejlődött" ez a szerencsétlen kis ország.....

Igen.....

Ez, hogy ide jutottunk, több, mint elgondolkodtató! 

eMAG.hu - Online mindig könnyebb!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése