Rendszeres olvasók

2018. január 14., vasárnap

"Az sosem rab, ki lélekben szabad......"

Az sosem rab, ki lélekben szabad.....írja Heltai Jenő: 

Szabadság című versében......


Ez nagyon jellemző a magyarok túlnyomó részére!

Mire alapozom ezt a megállapításomat??

Szinte csak ilyen tapasztalataim vannak. 

Kezdjük régen úgy 8-9 éve - akkor még nem ezek a tolvajok 

voltak hatalmon - és megszüntették a támogatott 

foglalkoztatást! Először "hülyét" kaptam, mert nem akartam 

hinni, hogy ilyen létezhet, de bekövetkezett. Én "rohantam" 

fűhöz-fához, mert 26 beosztottam vált munkanélkülivé egy 

tollvonással :( Az érdekvédelmi szervezetünk semmit nem 

tett szokásához híven. Magamat nem féltem, én Hála 

Istennek a jég hátán is megélek!



Második eset és társadalmi szempontból ez az érdekesebb.

Volt egy EU-s civil kezdeményezés, az Alapjövedelem 

bevezetéséről. Én és sokan ezt nagyon szerettük 

volna, csak 

Magyarországon nem lett meg a kellő számú aláírás.


Kutattam utána, hogy vajon miért nem lett meg 

Magyarországon a kellő számú aláírás??? 

Hát, mert a cigányok is megkapnák...... :'( Azóta, nincsenek
illúzióim a magyarokkal kapcsolatosan....... 

Ahol az ország vezetése beteg, ott beteggé válik a 

társadalom azon része, Akiknek nincs gerince!

Nem számít, hogy közel félmillió gyerek éhezik, hogy 

megfagynak emberek..... csak a sunnyogás van, hátha 

megússzák!

Jelentem: Senki nem ússza meg!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése