Rendszeres olvasók

2016. november 13., vasárnap

Egészség legyen a többit megvesszük....

Drága Apám mondta gyakran, egészség legyen, a többit megvesszük. :) 

Ez akkor is igaz volt amikor mondta, pedig akkor az egészségügy tökéletes volt a mostanihoz képest. Az, hogy most mi van az egészségügyben tudja mindenki, aki az utóbbi pár évben orvoshoz, kórházba volt kénytelen menni.

Jó magam, hogy "ülő életmódot"- ugyanis kerekesszékben élek-folytatok a meleg beálltával a 36-os lábam 46-osra dagadt. Évtizedek óta, szedtem vízhajtót, felpolcoltam, kentem, megtettem mindent, de csak ideig óráig használt. 

Aztán egy este beszélgettem valakivel, és elpanaszoltam, hogy milyen kellemetlenül érzem magam, feszít, szinte szét akar repedni a lábfejemen a bőr. Ő javasolt nekem valamit, ami nem mérgez, nincsenek ártalmas mellékhatásai és dolgozni sem rossz benne, egészséget vinni az emberek életébe.

Elhittem és nem bántam meg, nem dagadnak a lábaim és visszanyertem az egészségemet.

Szeretnék segíteni mindenkinek, hogy egészséges és mellékhatásoktól mentesen éljen.

Akiket akár egészségügyi szempontból érdekel a "szer", de azoknak is akik munkálkodni szeretnének ezen a területen. 

Kapcsolatot fel lehet venni velem magyar és angol nyelven az alábbi e-mail címen.

E-mail cím: lrinczerzsbet@gmail.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése