Rendszeres olvasók

2015. március 28., szombat

sweet story

Édes történet vagy inkább cukros

Még február 12.-én kezdődött, amikor az asszisztensem kitalálta, hogy mérjük meg a vércukrom. Előtte én is emlegettem, hogyha jön Apa - Ő a Fiam - bekódoltatom vele a cukormérőmet és megmérem a cukrom, ez vissza-vissza térő gondolat volt nálam.

Tehát, február 12.-én megmértük a vércukromat Györgyikével és 15 volt. Györgyike, majd'nem össze rogyott úgy kellett a hozzá közeli padra lerogynia. Én meg azt mondom magamnak - igen, néha így gondolatban beszélek magamhoz - hogy, innen lesz szép győzni. :) Ez egy pénteki nap volt, amikor már a fű sem nő.

Visít a lelkem, mint az éhes malac, hogy most sem csokika, sem semmi...hamarjában "el dicsekszem" minden Barátomnak, hogy 15 a vércukrom. Komolyan veszem, én magam is nagyon, zöldséget eszem, némi gyümölcsöt, sokat iszom. Apáék jönnek szombaton - naná, hogy Ő volt az első akinek "eldicsekedtem" szombaton is mennie kellett dolgozni a 12 órás műszak után rohantak haza Veronikával - hoznak nekem egy vagon mindenfélét. Én rágom a répát, eszem a zöldbabot, de a cukrom csak nem akar 10 alá menni.

Kedves régi Barátnőmnek Kispál Zsuzsának is elmondom és pár nap múlva jönnek férjével Istvánkával és hoznak nekem Charan teát és Perui Kövaföldet. Másnap elkezdem a kúrát. Reggel megiszom a földes vízet, aztán a Charan teámat. :) Megjegyzem, ezek az édesítő szerek borzasztóak. :( Ezt tudtam, hogy hosszú távon nem bírom, szörnyű .... így ezek helyett a szörnyűségek helyett a finom Kókusz cukrot használom, a Kókusz cukor igazi élmény, sokkal finomabb a répacukornál. :D

Február 18.-án végre orvoshoz juttatom magam labor, az alábbi eredményekkel:
Glukóz: 8,7
HbA1C (NGSP): 8,0
HbA1C (IFCC) 8,7

De, eszem a zöldséget és napi 10,7-8,5 közötti cukrokat mérek, ami nem tetszik.Kaptam Meckformint a cukromra. Napi 2000 kellene szednem, de soha nem szedtem ennyit a legtöbb amit bevettem 1 és fél tabletta.
Már nagyon éhes voltam, kopogott a szemem és megettem egy főtt krumplit+egy fél sült kakasmellet+ egy pici fasírtot és sok céklát és láss csodát, 5,2 cukrot mérek.

Mindenféle kenyereket is vettem magamnak, úgy fájt a gyomrom tőle, majd ki lyukadt, mára azt is befejeztem.

Tehát napi háromszor eszem, normális adagot, minden étkezés után bedobok egy fél Merckformint. Reggel a Perui kovafölddel kezdem a napot, folytatom a Charan teával. A mákos nudli elképesztően finom a Kókusz cukorral. :)))

Tegnapra oda jutottam, hogy már csak jó értékeket mérek és az orvosom azt mondta, elég ha, hetente egyszer mérem, ne szurkáljam magam minden nap! :)

Köszönetet mondok minden Barátomnak, ismerősömnek, Akik támogattak ebben a szorult helyzetemben! ♥ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése