Rendszeres olvasók

2017. december 12., kedd

A nők molesztálása.....

Mostanában robbant ki a nők molesztálása miatti botrány, amikor egy híres rendező rendszeresen molesztálta a színésznőket és egy színésznő vette a bátorságot kiállt magáért és tulajdonképpen minden nőért.....

A férfiak reagálása - tisztelet a kivételnek - nem meglepő, de sajátságos. Ugye ez esetben is mindig a NŐ a rossz..... 

Most elmesélem a saját esetemet. Régen volt egész fiatal nő voltam és mondják nem csúnya..... :)


Minden héten hétfőn KRESZ-tanfolyamra jártunk. Az oktató minden alkalommal meghívott egy hölgyet a közeli presszóba, aztán az oktató vitte haza. :))) 

Eljött a "nagy nap", az előadás után, oda jön hozzám és azt mondja:
- Meghívna egy sütire, aztán haza hozna.
- Mégis hogy képzeled? - kérdezem.
- Úgy ahogy mondom. - válaszolja
- Mivan béna még nem volt? Nem is lesz! - és ezzel otthagytam.

Legközelebbi alkalommal, amikor megyünk tanfolyamra, azt mondják a "lányok", hogy meg fogok bukni, mert hogy nem mentem el a presszóba... 
Mondom a "lányoknak", ha tudom az anyagot, akkor tehet egy szívességet, ha igényt tartok rá.... :)))
Valljuk be, az eset után nem voltam a kedvence, de nem is akartam lenni!!! Levizsgáztam, ahogy kell, igaz azt már nem nála, hanem az aranyos Sanyinál.

Jön a gyakorlat, Trabant Hycomat... 


..... nem túl széles - Hála Istennek - beül mellém a "presszós", kezében egy vékony 50cm hosszú pálca...

- Minek a pálca a kezedben - kérdezem és vállammal odaszorítom az autó túloldalához, határozottan.
- Ezzel ütök a kezedre, ha valamit nem jól csinálsz - válaszolja elég pimaszan.
- Anyukádnak, ha megengedi! - válaszolom - és most azonnal szállj ki és takarodj innen messzire!!!

Így lett! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése